Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та з метою удосконалення надання адміністративних послуг 7 грудня 2012 року було відкрито Центр надання адміністративних послуг м. Олександрії.

Робота Центру направлена на подолання проявів корупції при наданні адміністративних послуг, тому з цією метою в Центрі надаються послуги лише через звернення до адміністраторів Центру, які надають кваліфіковані консультації та відповідають за роботу « гарячої лінії».

Центром надання адміністративних послуг міста Олександрії надається 200 адміністративних послуг, які затверджені рішенням міської ради від 27 квітня 2018 року № 476 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються в Центрі надання адміністративних послуг м. Олександрії».

В одному приміщенні Центру надання адміністративних послуг м. Олександрії можна вирішити ряд життєвих питань громадян нашого міста - реєстрація прав власності на земельну ділянку та об’єкт нерухомості, реєстрація місця проживання, оформлення паспорта громадянина України у формі ID картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон, реєстрація бізнесу, отримання дозволів на земельні роботи та одразу погодити схеми розміщення новобудов. В момент звернення можна завірити довідки квартальних комітетів та внести зміни до паспорта громадянина України у разі перейменування назви вулиці згідно прописки, знятися з реєстрації місця проживання з іншої адміністративно-територіальної одиниці.

З метою зручності в отриманні погоджень щосереди та щоп’ятниці в секторі обслуговування здійснювали роботу, як постійно діючий колегіальний робочий орган 22 дозвільних органів, (за графіком). Надання послуг регіональних дозвільних органів здійснюється адміністраторами в Центрі надання адміністративних послуг м. Олександрії.

Для зручності в приміщенні Центру (в секторі очікування) розміщено кіоск з продажу канцтоварів та надаються послуги копіювання документів, а також розміщено термінал самообслуговування банківської установи для здійснення оплати.

В приміщенні Центру створені належні умови для очікування та є 11 стендів із зразками заповнення заяв, роз’яснювальні матеріали та витяги з нормативно – правових актів.