Реєстрація права власності на земельну ділянку


Реєстрація права власності на земельну ділянку
Відповідно до діючого законодавства право власності на земельну ділянку виникає з моменту державної реєстрація в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
Для реєстрації заявник (власник) подає наступні документи:
  • рішення міської ради про безоплатну передачу у власність земельну ділянку;
  • оригінал та копію паспорта та ідентифікаційного номера;
  • квитанцію про сплату за реєстрацію ( станом на 01.10.2019 р. адміністративний збір – 190 грн.).
Державна реєстрація проводиться в строк 5 робочих днів. По закінченню процедури державної реєстрації права власності заявник(власник) отримує рішення органу місцевого самоврядування та витяг з Державного реєстру про реєстрацію права власності.
Для внесення інформації до державного реєстру заявник (власник) звертається до державного реєстратора речових прав, який знаходиться в Центрі надання адміністративних послуг міста Олександрії (каб. 107, І поверх приміщення Олександрійської міської ради). Режим роботи: пн-чт з 8.00 до 17.00, пт.  з 8.00 до 15.30 з перервою на обід з 12.00 до 13.00. Додаткова інформація за телефоном 7-28-30 або на сайті cnap@omvk.kr-admin.gov.ua.