Інформація щодо компенсації власникам за проживання переміщених осіб


Починаючи з 31.08 по 05.09 (ОКРІМ ВИХІДНИХ ДНІВ 03.09 ТА 04.09) в приміщені Центру надання адміністративних послуг буде здійснюватися прийом заяв від власників житла щодо отримання компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які проживають безкоштовно.
Прийом буде проводитися за попереднім записом в електронну чергу. Отримати талони можна на рецепції ЦНАПу, на сайті ЦНАПу в розділі «Електронна черга» та в мобільному додатку Viber (чат-бот «ЦНАП м. Олександрія»).
Перелік необхідних документів (оригінали та копії):
1. Заява встановленого зразка (формується адміністратором при реєстрації послуги).
2. Паспорт громадянина України заявника, як власника житла. При поданні паспорта громадянина України у формі ID-картки необхідно долучити  довідку про реєстрацію місця проживання особи.
3. Довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника.
4. Довідка про реквізити рахунку власника житла у форматі IBAN.
5. Документ, що підтверджує право власності на житлове приміщення.
6. Копії довідок про реєстрацію внутрішньо переміщених осіб.
7. Нотаріально посвідчена довіреність, яка дає право представляти інтереси заявника у разі подання документів уповноваженою особою. У випадку, коли довіреність видана на території іншої держави, додається переклад довіреності на українську мову.
Якщо власників майна декілька, заяву може подати один із співвласників без письмової згоди інших. Спадкоємці, які прийняли спадщину, також мають право подати заяву на отримання компенсації; в такому випадку подаються документи, які підтверджують факт прийняття спадщини (наприклад, довідка про реєстрацію місця проживання зі спадкодавцем на дату його смерті, витяг із спадкового реєстру).
Документи будуть прийматися за адресою: м. Олександрія, проспект Соборний, 59,  понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця – з 8:00 до 15:30, вихідні - субота та неділя.
Телефон для довідок: 0-800-40-44-45.