Для людей з порушеннями зоруЛюдям з порушеннями зору
Герб Олександрійської територіальної громади

ЦНАП

Олександрійської територіальної громади

Вхід
Повернутися назад
Актуалізація даних в Реєстрі територіальної громади
Актуалізація даних – це необхідність внесення актуальної інформації/змін до інформації про особу в Реєстр територіальної громади (в тому числі, у разі зміни прізвища, паспортного документа та інших даних про особу, внесення дати реєстрації особам, які зареєстрували своє місце проживання до 04.04.2016 року). Зокрема звертаємо увагу, що відомості про зареєстроване місце проживання малолітніх та неповнолітніх дітей також необхідно актуалізувати.
Актуалізація необхідна для коректного відображення відомостей в Єдиному державному демографічному реєстрі, порталі Дія та Реєстрі територіальної громади.
Реєстр територіальної громади  – це база даних, призначена для зберігання, обробки та використання інформації відповідно до вимог законодавства України для обліку осіб, місце проживання яких зареєстровано на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

Громадяни, дані яких внесені в Реєстр, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок із питань реєстрації місця проживання, а також за спрощеною процедурою отримувати послуги.
Для того, щоб інформація в Реєстрі була повною, необхідно виконати актуалізацію. Необхідні документи:
- документ, що посвідчує особу (з відповідною відміткою про реєстрацію місця проживання);
- оригінал/копія довідки про реєстрацію місця проживання (форма 13);
- будинкова книга;
- РНОКПП (за наявності).
Звертаємо увагу мешканців приватного сектору щодо необхідності актуалізації даних в Реєстрі, так як будинкові книги є власністю домоволодіння. Центр надання адміністративних послуг не має доступу до такої інформації, щоб здійснити процедуру актуалізації в Реєстрі без присутності мешканців приватного будинку.