Для людей з порушеннями зоруЛюдям з порушеннями зору
Герб Олександрійської територіальної громади

ЦНАП

Олександрійської територіальної громади

Вхід
Повернутися назад
Як отримати архівну довідку для оформлення пенсії?
Перед зверненням до ЦНАП необхідно отримати консультацію в Пенсійному фонді щодо:

• виду пенсії (за віком, по інвалідності, пільгова, за вислугою років, у разі втрати годувальника);
• підтвердження заробітної плати та стажу роботи (особливо при виправленнях у трудовій книжці);
• перейменування чи реорганізації підприємства;
• періоду навчання (якщо є помилки в дипломі або втрачено документ).

Додатково для жінок:

• уточнити прізвище, яке було під час відповідних періодів;
• вказати рік укладення шлюбу (шлюбів);
• зазначити дати народження дітей.

Перелік документів для звернення до ЦНАП (оригінали та копії):

• паспорт заявника;
• трудова книжка (титульна сторінка та записи про прийняття/звільнення, перейменування підприємств тощо);
• свідоцтво про шлюб або зміну імені;
• документи, що підтверджують право на пільговий розгляд (МСЕК, посвідчення УБД, посвідчення учасника ліквідації аварії на ЧАЕС, пенсійне посвідчення).

Якщо заяву подає представник:

• довіреність;
• паспорт уповноваженої особи.

Прийом здійснюється за попереднім записом в електронну чергу:

• талон можна отримати на рецепції ЦНАП;
• або зареєструватися на сайті ЦНАП у розділі «Е-запис».
 
Телефон для довідок: 0-800-40-44-45