Опис послуги

Код
14-13
Назва
Відомості про склад зареєстрованих осіб за адресою
Строк надання
10 днів
Платність послуги
безоплатно
Інформаційна картка

Необхідні документи

У разі первинного звернення:

  • Заява (формується та роздруковується під час прийому);
  • Документ про право власності на житлове приміщення/будинок;
  • Свідоцтва про народження дітей ( у разі реєстрації місця проживання за адресою малолітніх дітей);
  • Паспорти громадянина України усіх зареєстрованих за адресою осіб;
  • Оригінал свідоцтва про шлюб (у разі зміни прізвища однієї із зареєстрованих осіб або власника/співвласника житла);
  • Домова книга за наявності (для приватного сектору);
  • Картка реєстрації проживання особи або картка ф.16 (для багатоквартирних будинків) на усіх зареєстрованих за адресою осіб.

У разі повторного звернення:

  • Заява (формується та роздруковується під час прийому);
  • Документ, що посвідчує особу Заявника.

У разі подання заяви представником особи додатково додаються:

  • Документ, що посвідчує особу представника;
  • Документ, що підтверджує повноваження особи, як представника, крім випадків, коли заява подається законним представником малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).

Бланки заяв

ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА
Сервіс, що надає змогу забронювати дату та час прийому в офісі ЦНАП