Необхідні документи:
- заява,
- правові документи на нерухоме майно на земельній ділянці та
технічний паспорт на будівлі,
- копія паспорта та ідентифікаційного коду (для громадянина) та
копія документа про реєстрацію (для юридичної особи),
- графічні матеріали зовнішніх
меж земельної ділянки погоджені архітектором,
- копія договору на вивіз сміття (за протокольним дорученням
виконавчого комітету від 08.02.2018 крім земель сільськогосподарського
призначення).
- Протокольними рішеннями виконавчого комітету
Олександрійської міської ради від 10.02.2011 та від 17.03.2011 визначено, що
питання за зверненнями, які стосуються господарської (комерційної) діяльності,
на розгляд виконавчого комітету міської ради вносяться за наявності наступних
матеріалів: довідка податкової інспекції про відсутність заборгованості по
податках і зборах, довідка про кількість найманих працівників, розмір
заробітної плати працюючих та її виплату, довідка про відсутність
заборгованості по договорах оренди землі (майна), фотоматеріали земельної
ділянки, будівель, споруд на земельній ділянці, а також схема земельної ділянки
та місце розташування на карті або фрагменти карти чи схеми міста (ситуаційний
план)
У разі подання заяви законним представником додатково подаються:
- Довіреність уповноваженої особи